Aρχική | Βοήθεια FAQ | Newsletter | Επικοινωνία

Ελεύθερη Αναζήτηση:

Ενδιαφέρομαι για:

Έπιπλα - Τα απολύτως απαραίτητα

/Images/Articles/Σαλόνι.jpg
/Images/Articles/Σαλόνι_2.jpg
/Images/Articles/Σαλόνι_3.jpg
/Images/Articles/Σαλόνι_4.jpg
/Images/Articles/Σαλόνι_5.jpg
/Images/Articles/Σαλόνι_6.jpg
/Images/Articles/Σαλόνι_7.jpg
/Images/Articles/Σαλόνι_8.jpg

Τα έπιπλα συνθέτουν, διαμορφώνουν και χαρακτηρίζουν τους εσωτερικούς χώρους των κατοικιών, μέσα στους οποίους ο άνθρωπος αναπτύσσει τις προσωπικές του δραστηριότητες.

Αν γυρνούσαμε αρκετούς αιώνες πίσω στο χρόνο θα ανακαλύπταμε πως τα έπιπλα που συνέθεταν ένα νοικοκυριό ήταν μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού – λιγοστά – και μάλιστα πολλές φορές εξυπηρετούσαν περισσότερες από μια λειτουργίες, καθώς και συντρόφευαν τους ιδιοκτήτες τους σε νομαδικές εξορμήσεις.

Στα ύστερα χρόνια όμως τα είδη επίπλωσης σταδιακά αυξήθηκαν, καθώς αυξάνονταν αντίστοιχα και οι απαιτήσεις του ανθρώπου για τη βελτίωση του επιπέδου διαβίωσης, δημιουργώντας έτσι νέες ανάγκες. Μάλιστα στη σύγχρονη εποχή παρατηρείται πληθώρα ειδών – ποιοτήτων – λειτουργιών – αισθητικής – στυλ των επίπλων που υπάρχουν στην αγορά με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να αποπροσανατολίζεται από τις πολλαπλές πληροφορίες που δέχεται.

Οι εταιρίες πλέον είναι πολυάριθμες, αν μάλιστα σκεφτούμε πως στο παιχνίδι έχουν μπει και ξένες πολυεθνικές που κάνουν εξαγωγές στη χώρα μας και συνοδεύουν αρκετούς γνωστούς οίκους στο χώρο. Ο ανταγωνισμός πραγματικά είναι πολύ μεγάλος, εταιρίες που εκτός από την έκθεση επίπλων και πολυσέλιδους καταλόγους με έπιπλα, υφάσματα επενδύσεων και διακοσμητικά αντικείμενα, διαθέτουν υπηρεσίες custom made είναι πλέον γεγονός. Με τον όρο αυτό εννοούν οι εταιρίες επίπλων τη δυνατότητα διαμόρφωσης των επίπλων βάσει των αναγκών του πελάτη. Κάτι που μέχρι σήμερα ο πελάτης έβρισκε απευθυνόμενος αποκλειστικά σε τεχνίτες επιπλοποιούς. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης πάει στο κατάστημα με τις διαστάσεις που θέλει το έπιπλό του ή ακόμα και με μια φωτογραφία ενός επίπλου που του αρέσει και το κατάστημα πλέον δύναται να ικανοποιήσει τις προσδοκίες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η συγκεκριμένη όμως παροχή υπηρεσιών θέλει πολύ μεγάλη προσοχή καθώς η αυτή η ξεχωριστή δυνατότητα μπορεί να οδηγήσει σε αναπόφευκτα λάθη. Πιο συγκεκριμένα κάθε σχέδιο επίπλου στηρίζεται σε μελετημένες αναλογίες, τις οποίες αν ο επαγγελματίας αποδεχτεί να τροποποιήσει με απώτερο στόχο την πώληση του είδους, το αποτέλεσμα πιθανώς να είναι κάτι το «διαφορετικό» … κάτι άλλο δηλαδή από αυτό που είχε ο πελάτης αρχικά στο μυαλό του. Αυτό σημαίνει αδυναμία κάλυψης των αρχικών αισθητικών στόχων.

Άλλο ένα σημείο προσοχής, πέρα από την εικόνα, ίσως και το πιο σημαντικό στις custom made υπηρεσίες είναι το να διασφαλίζεται η λειτουργικότητα του επίπλου. Η δυνατότητα τροποποίησης των διαστάσεων του επίπλου ίσως να προκαλέσει προβλήματα στη χρήση του. Δηλαδή αν ο μπουφές που θα δούμε σε μια έκθεση έχει μεγάλο βάθος για το δικό μας χώρο και εμείς μπούμε στη διαδικασία να ζητήσουμε τον ίδιο μπουφέ στενότερο, πιθανώς έπειτα να μη χωράει τα σερβίτσια μας, δηλαδή να ακυρώνεται ο λειτουργικός λόγος που πρέπει να εξυπηρετεί το συγκεκριμένο έπιπλο. Παρόμοια παραδείγματα μπορούν να αναφερθούν και για το έπιπλο της τραπεζαρίας στην περίπτωση που έχει βάση αντί για πόδια, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να καθίσουν οι καλεσμένοι γύρω από αυτό. Ή ακόμα στην περίπτωση του καναπέ ο χώρος ανάπαυσης να είναι περιορισμένος μετά την επέμβαση στις αρχικές διαστάσεις από τον τεχνίτη.

Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, θα πρέπει ο υπεύθυνος πώλησης να ενημερώσει τον πελάτη του για τις πιθανές αποκλείσεις από το αρχικό μοντέλο, αφού επιδιώκει την καλύτερη γι’ αυτόν εξυπηρέτηση. Καθώς όμως δεν είναι όλοι οι πωλητές γνώστες των ειδικών λεπτομερειών, αλλά και επειδή μόνο ο άμεσα ενδιαφερόμενος γνωρίζει καλύτερα το πρόβλημά του, όπως και τις ανάγκες του, θα πρέπει να βρίσκεται κατάλληλα ενημερωμένος και προετοιμασμένος, ώστε να μη βρεθεί προ-εκπλήξεων.


ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ Τ.Ε.Ι.